Gondolatok a spájzból

Gondolatok a spájzból

A legjobb országimázs-építők

2017. október 07. - ruba

Néha felmerül a kérdés Magyarországon, hogy hogyan lehetne javítani az országimázst. Erre a kérdésre aztán sokféle válasz merül fel, pedig van egy-két nagyon megbízható országimázs-építő gárda Magyarországon: Ők a légitársaságok marketingesei. Hogy miből gondolom ezt? Ha valakinek 10 évvel ezelőtt azt mondtam, hogy megyek Grúziába, Azerbajdzsánba, Kazahsztánba, Koszovóba, vagy Albániába, akkor az illető minimum hülyének nézett. Ezen helyek mindegyikéről olyanokat gondoltak a magyarok, hogy ott aztán nincs semmi, a turistákat megerőszakolják, megölik, szerveiket eladják, húsukat pedig a helyi vademberek megeszik. Ezeken a helyeken egyébként is háború van, és a maffia ural mindent. Tisztelet a kivételnek, de a többség tényleg ezt gondolta ezekről a helyekről. Alig pár év telt el, és ma ugyanezekről a helyekről emberek tömegei áradoznak, vágyakoznak utánuk, egymást kérdezik, hogy mit érdemes csinálni, megnézni stb. Mi változott? Nem a magyar emberek cserélődtek le, és nem is ezen országok javultak meg. Az egyetlen változás, hogy egy pink-lilla acélcső röpköd Budapestről ezen országokba. Ehhez kapcsolódóan pedig a légitársaság marketingesei csodálatos munkát végeztek, és ma már nagyon sokan, akik pár éve még komplett elmebetegnek gondolták azt, aki ilyen országokba utazik, maguk is neki vágnak ezeknek az országoknak. Tehát ha javítani akarjuk Magyarország nemzetközi megítélését, azt is bízzuk bátran a légitársaságok tapasztalt marketingeseire!

Ui.:

Felmerül a kérdés, hogy baj ez? Természetesen nem. Minél több ember, minél többet megismer a világból, az csak jó az országnak.

süti beállítások módosítása